موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

دعوت برای شرکت در مراسم 22 بهمن

به گزارش مشرق به نقل از آینده روشن، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه، به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و همگان را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

وی با تاکید براینکه به عنوان یک وظیفه شرعی همه باید به میدان بیایند، تصریح کرد: امیدواریم همه امسال محکم تر و پرشورتر از سال های گذشته در صحنه حاضر شوند و یکپارچه به میدان بیایند چرا که این حضور نشانه همبستگی و عامل هراس و ترس دشمنان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت انقلاب اسلامی و مساله بسیار مهمی است، الان سی و دو سال از عمر انقلاب می گذرد، در این مدت تمام قدرت های جهنمی و استکباری دنیا دست به دست هم دادند که این انقلاب را از بین برنند و کسی در این شکی ندارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نظام اسلامی امروز قوی تر از گذشته شده است و دشمنان جرات حمله به ما ندارند، تصریح کرد: با وجود نقشه ها و حربه های مختلف دشمنان، نظام اسلامی در برابر غول های دنیا توانسته مقاومت کند و به دستاوردهای زیادی دست یابد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی همبستگی و اتحاد مردم را یکی از مهم ترین عوامل حفظ و پایداری انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: الان نیز آنهایی که مخالف با اداره دولت هستند اگر خدایی ناکرده خطری نظام را تهدید کند به صحنه می آیند و همکاری می کنند و درباره نظام همه متفق و متحد هستند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و دشمنان تمام فعالیت شان در راستای برهم زدن اتحاد و همبستگی مردم است، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امید بسته اند که این اتحاد را بشکنند اما ان شاءالله مثل همیشه ناکام خواهند شد.

این مرجع تقلید عامل دوم پایداری انقلاب اسلامی را انگیزه ها دینی دانست و گفت: دشمنان ما از جمله آمریکا از این عامل بی بهره هستند، آنها با پول و دلار، سربازان خود را به میدان جنگ می فرستند و آنها نیز در فکر فرار هستند، اما بسیجی، ارتشی و سپاهی ما با عشق و ایمان به صحنه دفاع از انقلاب و کشور می آید و بین این دو تفاوت بسیار است.

وی با اشاره به لشگرکشی آمریکا و ناتو به عراق و افغانستان، اضافه کرد: اینها به عراق و افغانستان لشکرکشی کردند، اما دست از پا درازتر برگشتند، در مورد ایران به طریق اولی نمی توانند کاری از پیش ببرند و عامل این سد نیز انگیزه دینی و اتحاد مردم و قرار گرفتن آنها زیر یک پرچم بوده است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: اگر این دو اصل حفظ شود در آینده نیز دشمن ما همچون گذشته ناکام خواهد بود و همه باید سعی کنیم این دو اصل را حفظ کنیم.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه قدرت های استکباری و ظالم جهانی بی منطق هستند و حرف حساب سرشان نمی شود، گفت: اخیرا رییس دولت فرانسه گفته است ایرانیان حق ندارند ماهواره به فضا بفرستند، اینها بی منطق هستند شما مردم دنیا را غلام زر خرید خود می دانید، یعنی چه که می گویید مردم یک کشور حق پیشرفت ندارند.

وی بیان داشت: آمریکا بارها قطعنامه های ضد اسرائیلی را وتو کرده است، همین ها آمدند و خواستند قطعنامه ضد کشور سوریه که خواری در چشم اسرائیل است در شورای امنیت سازمان ملل تصویب کنند که چین و روسیه آن را وتو کردند اما آنها جار و جنجال به پا کردند و این نشانه بی منطقی آنها است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از برخوردهای دوگانه آمریکا و دیگر قدرت های استکباری جهان با مساله بحرین و دیگر کشورهای منطقه، اضافه کرد: اگر برخی می گویند پای میز مذاکره با اینها بنشینیم باید بدانند که اینها حرف حساب سرشان نمی شود و حرف های آنها آمرانه و قلدرمابانه است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: در این شرایط همگان باید شرایط دنیا را در نظر بگیرند، مراقب باشند و سعی کنند وحدت حفظ شود و در صحنه حاضر باشند و بینی دشمنان را به خاک بمالند.

وی در ادامه توحید را بالاترین گنج دانست و با اشاره به حدیث اخلاقی در خصوص آداب معاشرت، تصریح کرد: کسی که به مرگ یقین داشته باشد خنده های مستانه سرنمی دهد، کسی که به خدا توکل کند از هیچ چیز جز ذات احدیت هراس ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 822
بازدید کل : 39738
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User